سایت باشگاه کشتی پوریای ولی( قم)

وابسته به سازمان آموزش پرورش

سایت باشگاه کشتی پوریای ولی( قم)

وابسته به سازمان آموزش پرورش

نوجوانان فرنگی کار

مربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان:
نوجوانان فرنگی‌کار پیشرفت چشمگیری داشته‌اند

مربی تیم کشتی نوجوانان کشورمان با مطلوب خواندن شرایط فرنگی‌کاران نوجوان گفت: نتایج تست‌ها نشان داد که حاضران دراردو اماده سازی نسبت به دو اردوی گذشته پیشرفت چشمگیری داشته‌اند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی بهروز حضرتی‌پورافزود: در حال حاضر سومین اردوی آمادگی خود را پشت سر می‌گذاریم. در دو اردوی قبل که در سال گذشته برگزار شد ما بیشتر روی آمادگی عمومی فرنگی‌کاران تمرکز کردیم و سعی نمودیم به مرور زمان شرایط فرنگی‌کاران را بهتر کنیم.
وی ادامه داد: در این اردو نیز همان برنامه هارا دنبال کردیم با این تفاوت که در ابتدای اردو تست‌هایی را از فرنگی‌کاران گرفتیم که به ما نشان داد که در برخی زمینه‌ها مثل شرایط قلبی و عروقی با تمرینات انجام شده کشتی‌گیران رشد چشمگیری را داشته‌اند.
حضرتی‌پور تأکید کرد: نزدیک به تورنمنت‌ها روی مسائل تکنیکی و تاکنیکی هم متمرکز خواهیم شد.
وی با بیان اینکه هدف کادر فنی این است تا در هر وزن دو فرنگی‌کار آماده را در اختیار داشته باشد تصریح کرد: ما برای مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان باید دو تیم مجزا داشته باشیم به همین خاطر در هر وزن به دنبال دو فرنگی‌کار خوب و آماده هستیم که با یکدیگر تفاوتی نداشته باشند.
مربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال جدید بتوانیم کارنامه درخشانی در رقابت‌های مهم آسیایی و جهانی داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد